je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 14 10:12:19 CET 2003

Michal Samek wrote:

> Ja myslim, ze tazateli nejde o to, ktera distribuce je nejlepsi, ale zda
> si 'lajsnout' 8.0 na serveru, pokud s tim nechce zapasit.
>
> Vetsina lidi vam asi rekne, ze redhati verze x.0 radsi ne. Vzpominam si
> na 6.0, 7.0 - to se opravdu na server nehodilo. Zlata 6.2 nebo 7.3. Ja
> bych tam nechal 7.3 i kdyz bude mit trochu mensi zivotnost.

Zkusim to rozetnout. RH si dejte klidne na desktop. Na server si dejte
takovy system, ktery je stabilni, "kamenny", ma promakany system balicku,
promakany update a nefandi laickym uzivatelum. Ja osobne mam na serverech
debian. Na desktopu mam tu RH 7.3, tu Mandrake 9.0 a jsem naprosto
spokojeny.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz