RedHat 8.0 a internetove pripojenie

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Pátek Únor 14 10:54:02 CET 2003

Dobry den,

mohli by ste mi prosim niekto poradit ako na internetove pripojenie pod RH 8.0 ?
V nastaveniach ho mam, modem je funkcny, ked idem cez sietove nastavenia
a dam aktivaciu bez problemov vytoci, pripoji a mozem surfovat.

Ale problem je inde chcel by som si totiz vytvorit nejakeho zastupcu na ploche,
ktory by mi jednoduchym poklikanim spustal vytacanie pripojenia. Ale nikde to
nemozem najst. V Mandrake sa to dalo konfigurovat to viem, ale pri distribucii
RedHat to nikde nevidim, pritom urcite to zrejme nejako ide.

A este jedna vecicka, neviete nahodou niekdo o nejakom programe pre meranie
spotreby casu a pretelefonovanych penazi stravenych na internete. Nieco take,
ako je pod KDE alebo pod Win DuMeter?

Dakujem a prajem pekny den
Milan Svrlo