je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Pátek Únor 14 11:06:26 CET 2003

Mgr. Michal Nikitinský píše:
> .. omlouvám se, že jsem vás pohoršil, ale se vší úctou, to bychom byli
> všichni na RH 5.0 maximálně ...
	Tohle jsem nepochopil. RH 5.0 vyšel podle mých záznamů v roce 1997.
A podle mého kalendáře je teď rok 2003. Ale můžu se mýlit.

> - kde jinde by člověk měl získat zkušenosti druhých, než na konferenci k
> tématu?
	K tématu ano, ale nahrávky na flame, byť motivované dobrými úmysly
(víte přece, čím je dlážděná cesta do pekel), končívají těžkými urážkami.
Projděte si archív konference, nemusíte ani moc do minulosti. Minimálně
třikrát do roka. Když už má někdo potřebu rozsáhle diskutovat, máme
konferenci talk na linux.cz.
Na dotazy k věci skoro vždycky někdo odpoví*, a dokonce ještě ke všemu tak,
že to je tazateli užitečné. Dotazy na distribuce, editory a další, kde
zřejmě jsou nesmiřitelné tábory zakopané na svých pozicích, nejsou ani
trochu užitečné nikomu. Mnoho členů už vedlo k úvahám o založení uzavřené
moderované konference.
Takže si zkuste ten RH 8.0 a až nastane problém, který s pomocí dokumentace
nevyřešíte, bude čas se ozvat.

* Týká se všeobecných dotazů. Příliš konkrétní a detailní dotazy zůstávají
  bez odpovědi, ale to je jiná, člověk si musí holt někdy poradit i sám.