Externi zvukovka (USB?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 14 15:49:53 CET 2003

| Odesílatel: Zdik Kudrle <xkudrle na fi.muni.cz>
| Zkousel si nekdo hrat se $SUBJ v Linuxu? Ma nekdo nejake zkusenosti?
|
| Co jsem zjistil, PCMCIA zvukovky v Linuxu nejsou podporovany (problemy s
| strukturou DMA v kernelu) a asi nebudou, tzn. zbyva USB.
|
| Tedy: Zna nekdo nejakou dobrou USB zvukovku? Zkousel ji?

Ja si USB zvukovku budu vyrabet 8-) 2x2in+3*2out

Mimochodem, kdyz na USB chci pripojit vic zarizeni, musi to byt pres USB
hub, nebo to staci paralelne (popr. seriove) spojit?

Jak to bude s detekci USB zarizeni? U cipu je psane, ze je rozpozna a umi
vyuzivat samotny OS a ze drivery nejsou potreba.

Kdysi pred lety jsem mel jeste neprectenou knizku o USB, ale nekym mi byla
zmizena a u popisu cipu tyhle zakladni info nejsou. Tak abych vedel, jak
moc svabu tam bude, jinak by to bylo v podstate na kabelu :) nebot ty cipy
nejsou zrovinka moc velike. V podstate by mohly byt i primo v konektoru,
ale na tuhle pidimontaz nejsem vybaven. Pokud bych tam musel pridelat i USB
hub, tak by to uz tak malinkate nebylo :(

Diky moc, JL.