Linux misto JetDirectu

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Únor 14 15:51:45 CET 2003

On Fri, 14 Feb 2003 13:06:44 +0100, Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> wrote:

> [...]
>tsikarna vetsinou tridy HP 5L/6L/1100/1200.
>
>Radi bysme se zbavili protokolu IPX zajimalo by me, jestli by tyhle
>PCcka nesly udelat tak, ze by se na nich pres sit (pres TCP/IP, BootROM
>predelat umim) bootnula nejaka minidistribuce Linuxu a spustilo neco co
>by uoznilo na ty tiskarny tisknout pres TCP/IP (AppSocket nebo IPP).
>
>Zkousel jsem hledat na netu, ale zatimjsem neuspel.
>
>Nemate nekdo nejaky napad? Alespon nakopnuti.. nebo je ta idea uplne
>zcestna a radsi mam koupit nekolik desitek externich Printserveru co umi

Máme tu HP-UX a přes 3 portový printserver Edimax (krabička) tiskneme na tři
tiskárny. Máme tu dvě verze toho edimaxu ale ani jeden nechodí dostatečně
spolehlivě. Teď jsem jeden odrovnal, když jsem tam chtěl dát nový firmware.
Mometálně testuju floppy distribuci freesco nainstalovanou na HD s
přiinstalovaným balíčkem lprng. Zatím mám problém s tím, že se mi fronty
ukládají až na tom linuxovém printserveru - což nechci. Tolik na úvod.

Vy ale hledáte jetdirect printserver. Do toho se chci taky pustit. Při hledání
jsem narazil na nějakou floppy distribuci přesně pro tento účel. Naštěstí jsem
si to dal do boomarků: http://pigtail.net/LRP/printsrv/index.html
Vypadá to, že to je docela pěkně popsaný. Určitě se s námi potom podělte o
zkušenosti.

Odkaz jsem přidal i do http://ll.cz
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15