Kernel 2.4.20, intel 845 a zvuk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 14 18:03:49 CET 2003

Dobrý den,

Tak jsem některé věci přešachoval na kolegu ;-)

Kolega mi s potěšením prezentoval, že na i845 s Mandrake 9.0 jede zvuk. Po
kompilaci jádra 2.4.20 na žádné distribuci ( = teď už v podstatě vlastní,
ale kompiluje se to na RH7.1) sice jede kdeco (dokonce i embedded síťovka,
USB), jenže mu nejede zvuk.

Můžete mně někdo prosím nakopnout kde mám co hledat (jaký modul) aby tam
ten zvuk jel?

Takhle nějak se inicializuje, knihovny tam měly být všechny.

modprobe soundcore
modprobe sound
modprobe ac97_codec
modprobe uart401
modprobe sb_lib
esd -nobeeps -tcp -public -r 44100 -as 3 &
nasd -aa &

Sice nevím proč je tam esd i nasd, ale někde jsem to tak viděl. Musí tam
být oboje?

Děkuji, JL.