Externi zvukovka (USB?)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Únor 14 18:19:03 CET 2003

On Fri, 14 Feb 2003 13:51:24 +0000 (UTC), Jaroslav Lukesh wrote:

: Ja si USB zvukovku budu vyrabet 8-) 2x2in+3*2out

Oh. Dovod?

: Mimochodem, kdyz na USB chci pripojit vic zarizeni, musi to byt pres USB
: hub, nebo to staci paralelne (popr. seriove) spojit?

Ak je zariadeni viac, hub je nutny. Zariadenie ale moze mat
viac rozhrani a rozhranie moze mat viac endpointov. Ci take
ovsem poskladate z nejakych bezne kupitelnych cipov, to nemam
predstavu.

: Jak to bude s detekci USB zarizeni? U cipu je psane, ze je rozpozna a umi
: vyuzivat samotny OS a ze drivery nejsou potreba.

V tom pripade sa ten cip najskor tvari ako niektore z generickych
zariadeni - serial, mass storage a.p.

: Kdysi pred lety jsem mel jeste neprectenou knizku o USB, ale nekym mi byla
: zmizena a u popisu cipu tyhle zakladni info nejsou.

Normu (alebo aspon jej nejaky draft) som videl kdesi na internete -
kedysi som sa tak isto chcel pozriet, co je to vlastne elektricky.
Ale nepamatam si tolko, aby som vedel radit.

: Pokud bych tam musel pridelat i USB hub, tak by to uz tak
: malinkate nebylo :(

IMHO sa bude dat pouzit serial a nejak to rozmultiplexovat,
sirka pasma staci bohate. Akurat ze pre zvuk by to
asi chcelo izochronny prenos, inak to bude cvicenie
v buffrovani a nedaj boze chciet tie vstupy namixovat
na ten vystup bez sekundoveho oneskorenia medzi nimi...

Co je to za cip?

Ak sa vec podari, rad by som o tom vedel. Uz dlhsie planujem
sa na "USB v bastliarskom prostredi" pozriet, ale zatial to
skoncilo na nedostatku casu :-(

Zdravi
--
                                    Stano