RedHat 8.0 - instalacia balickov a prehravanie mp3

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Pátek Únor 14 20:12:19 CET 2003

> Potvrzuji, tedy pokud neprejdu rovnou i s distribuci...
Ja tiez :-), uz som to vyskusal, je to ozaj bezproblemove, ani som nemusel
ukoncovat
X-y a bez problemov je to updatnute.

> Co takhle nenavideny redhat-config-packages? Opravdu neumi vse, ale
> instalaci "KDE" zvlada v pohode.
> Mirek

Zvladat zvlada, ale len z definovanych instalacnych CD, alebo zeby sa tam
niekde aj dalo nastavovat adresare, odkial sa to ma brat ?

Dakujem
Milan