Kernel 2.4.20, intel 845 a zvuk

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Únor 14 21:51:20 CET 2003

On Fri, 14 Feb 2003, Petr Balas wrote:

> Zvuk primo z kernel oss driveru mi nejel, alsa funguje bez problemu.

Ma to maly hacik :) Je to tam nedomyslene v kode kernelu :)

Takze ako rozbehat zvuk na i845 s OSS mini HOWTO:
Vbehnut do kernelu a dat zkopilovat i810 audio ako modul.
Budu potom da moduly i810_audio a ac97_codec.
A tu je pes zakopany, ked je to built in, tak z nejakeho divneho dovodu
ten codec nenacita pred loadnutim driveru a potom to nejde...
Preto treba:
modprobe ac97_codec
modprobe i810_audio

a zrazu vsetko fici ako ma... Odskusane na troch boardoch :)

Have fun :)

PS: Snad som tie nazvy modulov nepokaslal, nestojim teraz pri tej masine
:)
--
                                                  .  .