presmerovani komunikace do interni site

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Únor 15 15:15:03 CET 2003

Vymazal Milan wrote/napsal:
:
: >   Je to pravidlo na správném místi (neprovede se nico doív místo niho?)
:
: je to presne nevim
:
: iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE

   Tímto si přesně nejsem jistý. Jak funguje maškaráda na 2.4 jádrech?
Nepřepíše to porty toho paketu? Pak by to bylo asi jasné.

  Já mám ve svém firewallu místo MASQUERADE napsané SNAT a funguje mi
to (možná omylem :-)

  Ten  Prerouting bych napsal před výšeuvedený řádek a ještě předepsal
řádek do POSTROUTING, že na pakety vracející se z Terminal Services se
nemá aplikovat maškaráda (takže ACCEPT).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/