network pres LED diody

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Únor 15 21:18:42 CET 2003

On Sat, Feb 15, 2003 at 08:03:18PM +0100, krtec wrote:
> Ja osobne bych v tomto pripade volil pro propojeni mezi domy
> koaxilani kabel a po domech uz UTP (RJ45).
> Vyjde to nejlevenji a neni stim problem staci 3x HUB co ma
> BNC konektor pro koax usetri se tim pak i za pc ktera by
> musela v kazdem dome byt a v nich wifi nebo opticke pojitko
> jinka koaxilani kabel se pouziva v techto situacich pto ze
> u UTP je problem s rozdilnym napetim na HUBech a
> optickym pojitkem typu RONJA vic nes koaxem stejne
> nejste schopni prenaset ...
>
> krtec

Dobry den,

nerikam ze se chytam za hlavu, ale spojovat dva baraky koaxialnim
kabelem muze fungovat. Ja jsem byl z tech nestastnych, kterym to
nefugovalo. Cena bezdratove sitove karty XI-626 ktera pod Linuxem slape
jako vinko je 2,600 Kc. S malou antenkou mi chodi na 300 metru. To jsem
zjistil az druhy den, kdyz jsem se divil ze mam malej signal--zapomel
jsem pripojit tu velkou antenu co mam za oknem ;).

Ale je to trosicku off-topic.
Pro jeji rozebehnuti staci v jadre zaskrtnout podporu pro wireless a
nevybrat zadnou konkretni kartu. Ovladac roste na
http://hostap.epitest.fi/

-- Dalibor Straka