Mereni aktualni prenosove rychlosti na rozhrani

VojBarZ konference na vojbarz.cz
Sobota Únor 15 22:08:29 CET 2003

Nevis jak se da v tom iptrafu nastavit at pri "General interface
statistic" updatuje statistic casteji, v konfiguraci se mi to nikde
nepodarilo najit, momentalne mi to updatuje cca co 5 sekund, me by
vyhovovalo co 1 sec.

Dikec, vbZ:P