network pres LED diody

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Sobota Únor 15 22:58:49 CET 2003

On 15 Feb 2003, at 20:03, krtec wrote:

> Ja osobne bych v tomto pripade volil pro propojeni mezi domy
> koaxilani kabel a po domech uz UTP (RJ45).
Tak to vam preju velmi dlouhe bezbourkove obdobi. Co to udela, kdyz
nekde pobliz prasti blesk je asi jasne. V nasem pripade to byla skoda za
cca 250kkc. Odnesly skoro vsechny sitovky, jeden HD v serveru (druhy v
zrcadle nastresti vydrzel, nekolik PC (v ruznem rozsahu), nekolik
tiskaren a telefonni ustredna. "Hned" na 1.5 roku pojistivna skody
uhradila. od te doby je tam optika....
> Vyjde to nejlevenji a neni stim problem staci 3x HUB co ma
To plati do prvni blizke bourky.

--
private noncomerce examinator