Mereni aktualni prenosove rychlosti na rozhrani

VojBarZ konference na vojbarz.cz
Neděle Únor 16 01:16:54 CET 2003

Jo, tam jsem se uz dival, ale ja potrebuju ovlivnit rychlost obnovnovani
polozky Activity - polozky zobrazujici pocty prenesenych packetu me
moc nezajimaji, jde mi o Activity a ta zustava furt na update co 5
sec. :(

vbZ:P

16. února 2003, 0:34:47, napsal jste:

DS> RTFM!

DS> Spustte iptraf
Configure ->> Timers -> Screen update interval -> 0

--
S pozdravem,
 VojBarZ