Dosemu+Fox+zdielane indexov v sieti

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Únor 16 11:03:38 CET 2003

Pekny den ;o)

Mam dost velky problem na ktory som uz vyskusal vsetko co som v archive
a na nete nasiel ;o( Takze:

Pod DosEmulatorom a DrDosom mi bezi restauracny system na 3 kasach. Na
kazdej kase sa mozu robit objednavky. Je to tam osetrene tak, ze pri
otvoreni stola si natiahne data z databazy do pomocnej tabulky, ktora
sa edituje. Pri potvrdeni to cez seek hlada polozky v databaze a zapise
ako treba. Problem nastava vo chvili, ked sa stol otvori a upravuje na
dvoch kasach naraz. Data sa stanu nekonzistentne - kazda kasa sice vidi
"svoje" zmeny spravne, ale navzajom sa lisia. Spravi to az nova zmena
v objednavke (samozrejme len z jednej kasy) a "nahodne" (tedla podla
toho co ma skutocne zapisane) to upravi objednavku stola.
Samozrejme som vypol buffre (fsync) a vypol aj oplock.
Je to blbo napisana aplikacia, ale to bohuzial nezmenim...
Inak je to FOXka pod DOSom asi 2.6 a verzia LAN.
Problem vyzera byt asi v tom, ze po zapise ostatny nevidia korektny
indexovy subor.

Nevie mi niekto poradit co este skusit? Autor samozrejme tvrdi, ze
pod Win mu to chodi absolutne korektne a na vine som ja 8-((

Vopred VELIKA vdaka ;o)

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799