network pres LED diody

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 16 12:53:45 CET 2003

On Sun, Feb 16, 2003 at 11:50:09AM +0100, Josef Hrabec wrote:
> na UTP se udajne daji koupit jakesi bleskojistky, ale osobni zkusenosti s
> nimi nemam
> pepa

Presunme se na talk :) nebo hw-conf na gin.cz ;). Ano daji se koupit
bleskojistky, ale vetsi problem je prepeti nebo jinak posunuta nula mezi
barakama. To vam staci treba 40, 60 voltu(tolik jsem nameril u nas mezi
panelaky) a to zabiji sitovky a HUBy. V dobe bourky to lita jeste vice a
umiraji cele pocitace ;-(. Takove hodnoty bleskojistka neochrani. Znam
par kamaradu, kteri maji natazeny koax uz 5 let a nic se jim nestalo.

Aby to nebylo uplne off-topic: Nekdo posilal do konfery odkaz na voice
chat pro widle a linux: http://www.speakfreely.org/
http://www.fourmilab.ch/speakfree/unix

Je to uplne super, skvely bomba. Teda neprisel jsem na to jak zprovoznit
radkovy povidani. Nevadi existuje
http://cesnet.linux.tucows.com/files/x11/com/xspeakfree-0.8.2.tar.gz
a racte si povidat jak s widlema tak s linuxakama. Tresnicka na zaver:
Kdyz jsem to instaloval na bratruv comp, utilita nahlasila, ze starsi
verze je soucasti ICQ a jestli ji chci upgradeovat :).

Stastne tlachani preje
-- Dalibor Straka