unixODBC a Mandrake 9

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Únor 16 14:04:51 CET 2003

Zdenek Sebesta wrote:

> Vážení kolegové,
> má někdo z Vás zkušenosti s ODBC (a MySQL) pod Madrake 9? Nedaří se mi, o
> když jsem na toto téma přečetl toho hodně - všude píšou o základní
> instalaci - MDK 9 ale všechno má dodáváno v době (v poněkud jiných
> balíčcích) - a podle těch návodů se nedaří.
> Cílem je OpenOffice, ale stačí mi vidět mySQL přes iodbc.
>
> -mach-

Moje konfigurace:

$ cat /etc/odbc.ini
[test]
Description     = MySQL database test
Driver          = MySQL
Server          = localhost
Database        = test
Port            = 3306

$ cat /etc/odbcinst.ini
[MySQL]
Description     = ODBC for MySQL
Driver          = /usr/local/lib/libmyodbc3-3.51.05.so
Setup           =
FileUsage       = 1

$ rpm -qa| grep ODBC
MyODBC-3.51.05-1
libunixODBC2-devel-2.2.2-9mdk
libunixODBC2-2.2.2-9mdk
unixODBC-2.2.2-9mdk
libunixODBC2-qt-2.2.2-9mdk
unixODBC-gui-qt-2.2.2-9mdk

Z OpenOffice.org se mi podaří vytvořit/zobrazit tabulku, ale nemohu do ní
zapisovat. Zpočátku to šlo, ale pak to z neznámé příčiny přestalo fungovat.
Víc k tomu nevím.

     S pozdravem
                     Jiří Mlíka