Kabelove modemy

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Únor 16 23:41:45 CET 2003

> Zdravim,
>
> mate nekdo zkusenosti s kabelovymi modemy pod Linuxem ?
>
> Videl jsem modemy pro USB (funkce pripojeni je mi jasna) a pres sitovou
> kartu (TP - jak to tady funguje ? - pokud vubec pod Lin)

Na USB modemy pozor! Casto to jsou softmodemy, coz je umozneno vyrazne
sirsim pasmem USB oproti seriovemu portu, u ktereho modem nutne musi byt
HW.

Pokud ale nemate uz modem koupeny, ale muzete si vybirat, tak lze najit
dost USB modemu, ktere podpotu v linuxu maji, napr. vyrobci cipu Lucent a
SmartLink docela cile ovladace dodavaji.

-- Honza Houstek