Kabelove modemy

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Únor 17 01:30:21 CET 2003

Presne tak, u modemu ktere umoznuji zapojeni pres TP je to bez
problemu. Mel jsem od providera modem 3Com, ten mel jenom TP a bylo to
v pohode. Ted mam Motorolu, ta ma USB i TP, ale jedu pres TP neb je to
bez problemu. Chova se to presne jako obycejna sit.

Ostatne technik co to sem donesl rikal ze oni jednoznacne doporucuji
TP. USB to sice vetsinou chodi, ale obcas je to strasna magie.

Tomas