Kabelove modemy

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Únor 17 02:16:15 CET 2003

> No funguje to tak že kabelový modem pouze převádí signál z utp kabelu -
> sítovky na signál který putuje po koaxiálu a na druhé straně se zase převede
> spět. (zjednodušeně)
>
> Prostě chová se to jako kdyby jste měli pouze pc s sítovkou.

Aha, takze pokud presne rozumim, chova se pri uziti spojeni pres TP neco
jakoby naprosto transparentni repeater na linkove vrstve. (bud prevadi
data z Ethernetovych ramcu do ramcu linkoveho protokolu modem_ja <->
modem _provider a nebo do nich zabali primo Eth ramce - at uz to dela
jakkoli, pokud je to transparentni pak je mi to jedno).

Puvodne jsem premyslel, ze pokud ma modem vlastni adresu, jak je to s
dynamickym pridelovanim IP a tak. V tomhle pripade vlastne neni ani za
potrebi zadny specialni ovladac pro modem - coz je naprosto idealni
situace. :)

Diky

Dan