Externi zvukovka (USB?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 16 22:56:19 CET 2003

| Odesílatel: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>
| : Ja si USB zvukovku budu vyrabet 8-) 2x2in+3*2out
| Oh. Dovod?

Mam shitty zvukovku a chci neco lepsiho.

| Co je to za cip?
| Ak sa vec podari, rad by som o tom vedel. Uz dlhsie planujem
| sa na "USB v bastliarskom prostredi" pozriet, ale zatial to
| skoncilo na nedostatku casu :-(

Casu mame asi vsichni nedostatek. Muzu si to zatim nechat jako tajemstvi s
tim, ze kompletni navod se vsim vsudy az to bude, bude zverejnen? Samo ze i
na inetu. Pokud se mi to vsak nepovede sestelovat tak aby vyhovoval, tak
bude uverejnena jen klasicka stereo verze. No ale vzheldem k nedostatku
casu a prioritam (manzelka, deti ;-) to neocekavejte pristi tyden, spis par
mesicu.

Dekuji za pochopeni,

JL.