Dial up: destination host unreachable

Vítězslav Života zivota na waksystem.cz
Pondělí Únor 17 14:31:27 CET 2003

Zdenek Masek wrote:
> Ze souboru /etc/sysconfig/network jsem odmazal řádek GATEWAY=192.168.1.254,
> který si tam dosadil automaticky instalátor na základě mnou zadané IP adresy
> stroje 192.168.1.1, načež v routovací tabulce se konečně začala objevovat
> brána poskytovatele a ne tato automaticky stanovená instalátorem. A potom
> jsem už mohl začít brouzdat lynxem v IP adresách. Dál zatím zase nevím, jsou
> to pro mě nové věci.
> A děkuji za vyřešené problémy ochotným lidem jako Vy (ještě z jiné diskuze),
> takže i když se pokaždé žádoucího výsledku nedopídíme, jsem Vám skutečně a
> [...]

Bezva, takze problem je jenom v nameserverech. Ja si nejsem jist, jak
zaridit, aby pppd po navazani spojeni pouzil nameservery, ktere dostane
prostrednictvim  dhcp od providera, ale muzete si je napsat natvrdo do
/etc/resolv.conf, jako jsem to udelal ja:

/etc/resolv.conf:

nameserver IP_PRVNIHO_NAMESERVERU
nameserver IP_DRUHEHO_NAMESERVERU

dosadte si tam ip nameserveru, ktere zjistite od providera.

Víťa Života