jak funguje mgetty?

Ludvík Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Únor 17 17:01:04 CET 2003

.
> Ale neni uplne jasne, jestli to muze fungovat. Po precteni dokumentace k
> mgetty jsem dostal dojem, ze to funguje cele naopak - tedy:
> kdyz pobezi mgetty na mem domacim pocitaci (coz musi kvuli zvednuti
> sluchatka) bude se vzdaleny pocitac logovat na muj pocitac (coz nechci).

Nemusi se logovat. Zrejme mysleno nesim na zpusob ssh. Protokol ppp, ktery je
pouzivan (nejenom) pri modemovych komunikacich lze nastavit tak, ze vyzaduje
autentifikaci spojujicich se stran (je to vlastnost toho protokolu). Zalezi
pak na nastaveni, jestli se budou autentifikovat obe strany sobe navzajem,
nebo jen jedna (nektera) te druhe. Teprve potom dojde k vlastnimu spojeni via
ppp (vznikne interface pppX, kde X je .....)
A na tomto (snad) chodivem spojeni si muzete pustit trea prave to ssh, ci
cokoli jineho libo.

--
L.V.
jezevec