Instalacia Sarge?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Únor 17 17:22:18 CET 2003

"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> writes:

> Ahojte,
>
> v ramci dalsieho vzdelavania :-) skusam Debian a aby to nebolo
> take jednoduche, vybral som si "testing", CD-images z ftp.fsn.hu.
>
> Bohuzial sa mi nepodarilo nainstalovat ho "od nuly" - napriek "testing"
> nalepke je instalator zjavne vo faze hlbokej alfy. Takze by som si rad
> overil u miestnych debianistov, ci je to v sucasnosti normalne, alebo
> ci mam hlasit chyby.
>
> Podarilo sa mi ho bootstrapnut dokola cez debootstrap a zakladne
> balicky z woodyho z RH na inom oddieli (po mensom boji s initrd),
> [...]

V podstate je to pravda, ale oficialni testing CD neexistuje a vsechno
jsou jenom neoficialni.  A opravdu ta instalace vypada dost desive,
jsou v ni evidentne chyby.

Mne osobne prijde zatim nejjednodussi  nainstalovat zaklad z woody a pak
upgradovat na testing.

Na svem pocitadle jsem snad naposledy z uplne ciste vody instaloval
Rexe a to je teda co rict :-)

Brno, Czech Republic