Instalace Suse 8.1 z NTFS disku

bubuss bubuss na post.cz
Pondělí Únor 17 17:29:51 CET 2003

Netusim jestli to jde instalit z NTFSky ale kamosovi jsem to instalil na
notesu z FAT32 a bezelo to naprosto Good. Dokonce se to da i z UMSDOS.
A je daleko lepsi si vyrobit instalacni Boot cdrom. Je v instalacnich
souborech vytvorena jeho image. Pak neni potreba vytvaret nekolik disket s
modulama. Ja osobne mam take tuto instalaci ale mam ji na partition s
ReiserFS a funguje to taky naprosto spolehlive. Jedinej rozdil je ze pri
instalaci musim zavest do pameti modul Reiserfs, tot vse...