iptables pppd

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Únor 17 18:19:37 CET 2003

On Mon, 17 Feb 2003, Standa Mařík wrote:

> může mě někdo poradit jak nastavit iptables abych mohl z Win stanic na
> internet přes Linux RH8.0 server, kde běží pppd s volbou demand?
> (routování paketů, přesměrování na lokálního squida, IP maškaráda)
> S ipchains my to fungovalo, ale iptables neumím nastavit.

Nepopsal jste prilis dobre svoji situaci, nicmene

- o routovani packetu se iptables nestaraji, od toho ma kernel svoji
routovaci tabulku

- jak udelat IP maskaradu pomoci iptables je popsano v HOWTO,
nejjednodussi pro vytacena spojeni je target MASQUERADE, muzete pouzit i
SNAT.  Cetl jste dokumentaci? Co presne Vam nefunguje?

- presmerovani na lokalniho squida provedete pomoci targetu REDIRECT

--
JiKos.