cestina v gnome 2.2

Bob Koutsky bck na webhome.cz
Pondělí Únor 17 21:54:39 CET 2003

Zdravim,

nejak mi nejde cestina v gnome 2.2 (mluvim o ceskejch pismenkach, chran
buh aby to melo cesky menu 8-) ).
Kdyz si dam na panel keyboard switcher applet, a prepnu do cesky
klavesnice, tak jednak mi prestane fungovat Alt-Tab pro prepinani oken v
metacity, jednak kdyz udelam "LC_CTYPE=cs_CZ gnome-terminal" a neco v
novem terminalu napisu, tak se misto cestiny objevi mezery.
Podle toho jak je ten aplet nastavenej tak pri prepnuti do cestiny se v
nem provede "xmodmap /usr/share/xmodmap/xmodmap.cz", ale veru nebudu
predstirat ze presne vim co to znamena a jestli je to dobre...
Xka mam verzi 4.2.1...

Poradi nekdo prosim?

diky,
Bob Koutsky