Instalacia Sarge?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pondělí Únor 17 23:31:17 CET 2003

Stanislav Meduna wrote:

> On Mon, 17 Feb 2003 19:09:53 +0100, Petr Balas wrote:
>
> : IMHO oficialni "testing" CDcka neexistuji. Doporucuji nainstalovat
> : stable, prehodit zdroje v /etc/apt/sources.list a apt-get update
> : a apt-get dist-upgrade (chce to pokud mozno nemerenou linku do Inetu).
> : A uvidite jak probiha upgrade na novou verzi u Debianu ;-).
>
> Nemerana by aj bola, ale pomala (64k) :-)

Tak to holt pustite prez noc, v tom bych problem nevidel. A nebo se da
spustit prez noc jen "apt-get -d dist-upgrade" -d znamena jen download.
A druhy den apt-get dist-upgrade pouzije jiz stazene balicky.

> [...]
>
> Hm, to ale nie je prilis zdravy pristup - pokial robim
> disaster recovery, potrebujem mat co najrychlejsiu cestu
> z nuly po aktualny stav. Pre profi nasadenia sa viac
> hodia images disku a.p., to je jasne, ale zvysok sveta
> nainstaluje distribuciu, za nou updates, zrekonstruuje
> konfiguraciu (vedenu napr. v RCS), nahra z backupov
> user data a je hore v najhorsom za par hodin.
>
> Ak to byva v stabilnej verzii uz OK, nic sa nedeje, ale ja
> by som prioritu dobreho instalatora (podla moznosti aj s niecim
> ako kickstart - zoznam balickov, ktore tam chcem mat)

Existuji nastroje pro hromadnou instalaci stejne nastavenych stroju - mozna
by se neco z toho dalo vyuzit - melo by to umet instalaci i s nastavenimi
ktere se zadavaji pri instalaci (ale vlastni zkusenosti nemam, ja obcas
zabalim cely system stylem dump | gzip -9 | cdrecord :-)).

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)