Instalacia Sarge?

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Úterý Únor 18 08:59:09 CET 2003

On Mon, 17 Feb 2003, Ondrej Sury wrote:

W>David Rohleder <davro na ics.muni.cz> writes:
W>
W>Vzhledem k tomu, ze ty CD image jsou jigdo made a na
W>http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/ je napsano:
W>
W>Booting/installing is currently not possible with "testing"/"unstable" CDs
W>- only use for upgrades from stable.

pre ludi s prebytkom energie mozem doporucit tento postup (100% funkcny,
instaloval som tak v januari ako debianovy novacik, ktory si myslel ze
to predsa nejako MUSI ist) :

- nabootujem zo sarge, necham si primountovat CD, vpalim do shellu.

- cez udpkg rozbalujem do ramdisku jednotlive balicky .deb (nie .udeb!)
  cize v ramdisku si nainstalujem "chodive male sarge".

  Pozor na libc, v sarge balicku je starsie ako v instalatore, takze
  treba nainstalovat libc a novy shell, potom zo stareho shellu zmazat
  instalacne libc a az potom spustit novy shell.

- po nainstalovani cca. 4-5 balikov slape fdisk a clovek si moze vytvorit
  particie.

- po nainstalovani takych 20 balikov pomocou udpkg mi slape utilita dpkg,
  ktora uz pozna aj "cielovy adresar". Striedavo ROZBALUJEM a INSTALUJEM
  baliky ktore potrebujem. Rozbalenie spravidla prejde, instalacia neprejde,
  pretoze zalezi od ovela vacsieho poctu veci ako je uvedene v zavislostiach
  balika (spravidla perl a nejake omacky okolo, ktore sa povazuju za 'base'
  a rata sa s tym ze su nainstalovane vzdy).

  odporucam pisat si zoznam balikov, ktore su len 'rozbalene' a treba
  ich 'nainstalovat' - nechcete predsa skoncit s "polovicnym" systemom.

Na cely postup si vyhradte minimalne jeden den... ale ten dobry pocit
ze ste sa naucili kopec veci o tom, ako debian funguje vnutri, vam
to vynahradi. Pre mna to bolo 'zo slackwaristu debianistom za 24 hodin'.

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://terminus.sk/~www, www na terminus.sk