XFree86 4.3.0 RC2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 18 09:50:09 CET 2003

On Út, 2003-02-18 at 09:08, Kamil Toman wrote:
> Ahoj!
>
> Nova verze XFree86 je k dispozici v cvsku a zitra nebo pozitri se objevi
> (pro vybrane architektury) na:
>
> ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/snapshots/4.2.99.902/binaries/
>
> Seznam zmen:
> http://www.xfree86.org/cvs/changes.html
>
> Mimo jine bylo opraveno nekolik neprijemnych chybicek v ruznych
> narodnich mapach a definicich klavesnic (napriklad americke ;)
>
> Kamil
pouzivam nejaky cas predchozi verzi X, v ramci RH beta phoebe a mam
takovou neprijemnou zkusenost, ze mi klavesnice obcas nejak nebere znaky
pokud je pisu rychle.

Nejprve jsem si myslel, ze je to problem HW, ale dela mi to na nekolika
ruznych strojich.

Nevim, jestli je to problem X, ale zatim to pricitam te beta verzi
(4.2.99....) Mam nastaveno

        Option      "XkbRules" "xfree86"
        Option      "XkbModel" "pc104"
        Option      "XkbLayout" "us,cz"
        Option      "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp:switch"

dle navodu, ktery probehl konferenci.

Pozorujete to nekdo take?

Je to problem nastaveni "XkbLayout" nebo "XkbOptions"?
Je to problem verze X_
Je to problem pouze v ramci RH beta phoebe?

Treba bych to nekam nahlasil, ale dost tezko se to popisuje, ta
klavesnice se proste chova nejak divne.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>