KW-571H - nefunguje mirroring

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Únor 18 11:16:11 CET 2003

On Tue, 18 Feb 2003, Petr Rybnicek wrote:

> Dobry den.
>
> Resim problem s IDE raidem KW-571H.
> Radic: KW-571H
> HDD1: Seagate, 78150MB, BOOT
> HDD2: IBM, 80418MB, Hidden
> RAID type: RAID 1
>
> Radic jsem nainstaloval a nastavil Raid mirroring dle manualu.
> Pri instalaci RedHat 8.0 vidim oba disky jako hde a hdf (dle meho
> nazoru by melo byt videt pouze hde).

... opravdu ne.

> a /. Instalace probehne bez problemu.

pochopitelne.

> Pri kontrole po instalaci fdisk /dev/hdf nejsou na tomto disku vytvoreny
> zadne oddily, mirroring tedy nefunguje.

pochopitelne.

> Prolezl jsem dokumentaci vyrobce, archiv konference, ale

Archiv jste prochazel OPRAVDU velmi spatne, bych rekl, ze vubec... :-(((

http://www.murty.net/ataraid/

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488