Re: FW: Instalace suse z disku (FAT32)

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Únor 18 12:30:13 CET 2003

Dobrý den,

mám za to, že to je buď bug v instalaci SuSE 8.1,
nebo záměr diktovaný firemní politikou. Jisté je,
že mi to dělalo také, a to tak, že po instalaci
linuxu na první oddíl jsem si chtěl vytvořit další
klon linuxu na stejném počítači pro svý testy a
zkoušení. To už mi ze stejného zdroje nedovolil
a ani různý machinace nepomohly; musel jsem si
stáhnout celou distribuci znova. Podruhé to
nefungovalo vůbec, po třetím stažení jsem už
byl úspěšný...

Mám teda za to, že ve Vašem případě by možná stačilo
stáhnout znovu soubory z kořene instalace a možná
z několika adresářů (boot,...) a přepsat ty na
lokálním disku (třeba tam je nějaká drobná chyba).
Líp Vám asi neporadím.

S pozdravem,

Oak

Reklama: