Vysoke zatizeni serveru Apachem

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Úterý Únor 18 12:54:33 CET 2003

OK, mate pravdu, nebudu to resit, takze jen doplnim otazky.

18. února 2003, 12:00:21, jste napsal(a):
IPPJ>         Jakou mate velikost swapu?
              512 MB, vetsinou nevytizen.
              256 MB RAM

IPPJ>         Co DMA, resp. UDMA?
              UDMA

IPPJ>         Otevreno = ze spalo, resp. cekalo na pozadavky? -> to nejsou procesy
IPPJ> cekajici na CPU...!
               To je pravda, ovsem lze predpokladat, ze tech 20 GB/6
               hodin udelanych souborem 3 MB velkym, nestahl jeden
               clovek, mel jsem to upresnit ihned.

IPPJ>         Ale pokud mate 20 pozadavku za sekundu (ne ze by to byl _zanedbatelny_
IPPJ> prikon), tak proste musi za sekundu existovat 20 klientu, kteri to
obslouzi...=>> LOAD ma byt 20 a vice...
               Jasne, ten dotaz pramenil z toho, ze jsem se mylne
               domnival, ze se jedna o zatez CPU.

IPPJ>         Resite veci pro Vas system nepodstatne, pokud se budete venovat
IPPJ> podstate problemu~, muzete minoritni projevy eliminovat daleko
IPPJ> efektivneji...

      No prave, kde je ten problem, tedy pokud to vubec problem je,
      coz asi neni.

      Kazdopadne diky za upresneni a rady.

      Radek

--