XFree86 4.3.0 RC2

Kamil Toman toman na artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 18 13:11:46 CET 2003

Pavel Lisy wrote:

> pouzivam nejaky cas predchozi verzi X, v ramci RH beta phoebe a mam
> takovou neprijemnou zkusenost, ze mi klavesnice obcas nejak nebere znaky
> pokud je pisu rychle.
>
> Nejprve jsem si myslel, ze je to problem HW, ale dela mi to na nekolika
> ruznych strojich
>
> Je to problem nastaveni "XkbLayout" nebo "XkbOptions"?

To tezko.

> Je to problem verze X_

Nic takoveho nepozoruju, takze tezko rict. Jak se k tomu presne dojde?
Co hlasi 'xset q' k autorepeat klavesam? Dela to i kdyz neni v locales
nastaveno unicode? Dela to i s jenom jednou nahranou mapou (treba us)
bez options? Dela to i v holem XFree (treba i bez wm) jenom s xtermem?

> Je to problem pouze v ramci RH beta phoebe?

cert vi -- mozna by se mohl vyjadrit jeste nejakej redhatista ;)

> Treba bych to nekam nahlasil, ale dost tezko se to popisuje, ta
> klavesnice se proste chova nejak divne.

no jo, taky se to pak neco takoveho tezko opravuje ;)

K.