Delka podpory jednotlivych distributoru

Úterý Únor 18 14:07:52 CET 2003

On Sun, Feb 16, 2003 at 11:26:05AM +0100, Pavel švarc wrote:

>   je to přeci jenom o krůček vedle tématu, ale nedá mi to zeptat se. Při
> prohlížení ftp.redhat.com jsem narazil na SRPMS balíčky Advanced serveru a
> Advanced workstation a také jejich update balíčky.
>   Netušíte někdo jestli je to kompletní nebo zda prodávaná verze obsahuje
> něco co v této volné verzi není ?
>   Jenom teoreticky, já AS ani AW nepotřebuji, bych se chtěl zeptat jak by se
> tato distribuce měla překládat k získání funkčního stavu.

Ciste teoreticky si ji muzete prelozit na tom kompilatoru, ktery je v ni
obsazen. Nicmene kvuli QA se distribuce prekladaji v prostredi, ktere
zamrzlo o neco drive, nez vlastni distribuce. Proto je mozne, ze
narazite na problem (kompilatoru). Spise vsak ne.

Prodavane verze mohou vzdy obsahovat komercni SW, ktery na Internetu
nenaleznete.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz