RH8.1b a 2.5.59

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Únor 18 14:18:07 CET 2003

Zkousel nekdo na beta verzi RH8.1 instalovat nejnovejsi jadro ?
(jeste nedavno to bylo 2.5.59) ?

Mam s nim nejak stale problemy - pote co jsem prebouchl linux-utils
a mkinitrd a modules-init-tools nebo jak se to jemnuje, jsem sice schopen
natahovat moduly (ted se jmenuji *.ko) a chodi i stare jadro 2.4.20 a jeho
moduly, ale nejak mi prestal chodit USB hotplug a mozna veskery hotplug
(zatim jsem nemel po ruce PCMCIA) .

Navic se chci optat, jak instalovat jadro ktere si sam zkompiluju :
Jak jsem pochopil po obligatnmim make bzImagea  a make modules (a
modules__install) by mel podle RH nasledovat jeste
make install

a ten by mel vse zaridit (tedy kopie System.map, prejmenovani image jadra,
instalaci mkinitrd image a labely do lilo a grub configu.

Jenze zda se , ze s LILEM nechodi (rve neco o grubby chybe) s GRUBEM sice
jakz takz, ale pokazde vdy hodi radek

root=LABEL=/

Jenze to mi nejde - uz to tu nekdo psal, Takove jadro nenajde root a
skonci .
Kdyz napisu root=/dev/hda5 tak to chodi jako vino.

ALe proc?  - ten label tam stale je protoze po kompilaci noveho jadra (to
puvodni znalo v grubu jen ten LABEL=/) prece mi nic z disku nesmizi (
take e2label ho stale vidi.

Kde se to vezme ? Co se musi do jadra pridat aby to nasel ?

Obecne by asi zajimalo vice lidi jak upgradovat jadro na 2.5 radu (hlavne
kvuli HP notebookum kde se doporucuje 2.5.x kvuli DMA a ACPI podpore)

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *