odesilani v jedne domene

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Úterý Únor 18 13:58:50 CET 2003

Dobry den,

na serveru mam RH 7.1 a sendmail, server stahuje maily pres pop3 od
poskytovatele. Jelikoz uzivatele serveru maji e-maily v jedne domene,
nastavil jsem sendmail tak, ze jsem tuto domenu doplnil do sendmal.cw, aby
maily z teto domeny byly dorucovany okamzite pomoci lokalniho SMTP a
neposilaly se pres Internet.

Nyni mam u poskytovatele jednu schranku, ktera se dorucuje na uplne jiny
pocitac v jine siti, ma ovsem stejnou domenu.

Pokud potom nekdo posle e-mail pres uvedeny server na tu venkovni schranku,
pokusi se sendmail dorucit schranku lokalne a to ja nechci, chci aby ji
odevzdal SMTP poskytovatele.

Jak rici sendmailu, aby tuto jednu schranku poslal do Internetu, i kdyz je z
domeny, kterou jinak dorucuji lokalne?

Diky
Jan Povolny

p.s. Na serveru nebezi DNS ani jine sluzby pro danou domenu, vse jde pres
poskytovatele.