FW: Instalace suse z disku (FAT32)

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Úterý Únor 18 15:34:07 CET 2003

On Út, 2003-02-18 at 09:00, milan.cizek na up.mpsv.cz wrote:
> Ahoj,
> mam na disku stazena vsechna 4 instalacni CD (v adresarich cd1..cd4). Nechce
> se mi to palit, pouze vyzkouset, pri instalaci se ale potykam s chybou v
> polozce software "No base selection available; ERROR: No proposal". Neco
> jsem nasel na netu ale stale se mi to nedari, vyzkousel jsem parametry
> ide=noautoupdate a cdromdevice=hda. Lze to nejak rozbehnout? Diky.
>
> Milan, linux zacatecnik

Měl bys mít   adresář ,třeba  install.
V něm adresář suse (to je důležité !)
Adresář suse  bude obsahovat adresáře aaa, ap1 ap2, emu1 emu2 xfree1
xfree2 atakdále,prostě všechny.

Instalační program bude chtít jméno toho adresáře install.(hledá adresář
suse v zadaném adresáři)
(předpokládám, že ty cd nejsou jako iso ;-)   )

ctibor