Ezmlm a Debian

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Únor 18 21:19:21 CET 2003

Jiri Masik wrote:

> Cim tu kompilaci spoustite? Balicek se vyrabi pomoci
> ./debian/rules binary  nebo apt-get -b source ezmlm-src.
>
> Vypada to, ze spoustite pouze make. checktag.c se prolinkuje pri
> make std, proto ho tam mozna nemate.

Ehm evidentne nevite o cem se mluvi. Balicky neco-src jsou zpusobem jak
obejit nemoznost distribuovat 'neco' jako binarku (proste to licence
nedovoluje). T.j. Vy si nainstalujete neco-src, pote spustite build-neco a
to vyrobi balicek neco.deb a ten nainstalujete.
Je tak osetreny qmail a souvisejici veci.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)