Re: Analyza multithread core

Jan Safranek Safranek.Jan na seznam.cz
Středa Únor 19 11:22:19 CET 2003

> Ovsem ten vas pozadavek zase az tak moc nechapu - core prece potrebujete
> pouze pro debugovani, tak na to si muzete kdekoliv patchnout jadro a ladit
> to na tomto patchnutem jadre, a pro ostry provoz pak pouzivat klidne
> default jadro z RH.

Teoreticky treba ta aplikace uspesne bezi nejaky cas v ostrem provozu
a pak se dostane do nejakeho "divneho stavu", ktery by stal za
prozkoumani, nebo to rovnou vykoruje. No a ten "divny stav" (nebo
coredump) se mi v testovacim provozu nedari nasimulovat. V tomto
momente bych se proste chtel podivat kde to visi, resp. na ktery
zamek se ceka, na cem to spadlo apod.

Navic mi pripada uchylne testovat (ladeni je neco jineho) aplikaci na
jinem jadre, nez na kterem nakonec pobezi - to se nic neotestuje.

> Dalsi problem s touhle implementaci je ten, ze kdyz se dumpuje core
> vicevlaknove aplikace s _hodne_ thready, tak se muze stat, ze ne vsechny
> budou v core zohledneny, protoze proces ktery dumpuje core nestihne
> suspendovat nektere thready driv, nez tyto dobehnou, takze ty pak nebudou
> v core zohledneny :(

No tech threadu tam zas tolik neni - rekneme do deseti.

> Patch pro 2.4 s vyse zminenymi problemy Vam muzu poslat.

Ok, poradim se, rozmyslim to, a kdyztak protlacim patchovane jadro do
ostreho provozu a ozvu se.

Honza
Safranek

Reklama: