Less & UTF-8

Radovan Garabik garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Únor 19 11:42:43 CET 2003

Jaroslav Honsa <honsa na pleione.asu.cas.cz> wrote:
> [...]

lebo to "-" nie je U+002D HYPHEN-MINUS, ale nieco ako U+2010 HYPHEN
(povazujem to za bug, zda sa ze sa na tom pracuje)

> To jste mne moc nepotesil:-( Tam je chyb jako maku, ale nezda se mi, ze
> by kvuli utf-8 nejak moc nemohli spat. Ale ja nevim v cem je presne

less pouzivam uz dost dlho v UTF-8 locale bez problemov.
Samozrejme, manualove stranky problem maju, caka sa na
novu verziu groff

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |