3C905 jede i nejede 100Mbit

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Únor 19 14:01:52 CET 2003

On St, 2003-02-19 at 13:10, Petr Stehlik wrote:

> ta spatna:
>   Transceiver type in use:  undefined-12.
>   Manufacture date (MM/DD/YYYY) 10/12/2001, division H, product MX.

Po prostudovani zdrojaku od vortex-diag jsem se rozhodl pouzit parametr
options u insmod 3c59x. Zkousel jsem hodnoty 8, 6 a nakonec 4, cimz jsem
vnutil karte 100baseTx rezim. Toto opravdu fungovalo a prenasel jsem ze
stroje A na stroj C pres stroj B (ktery ma prave tyto dve kartice)
peknou rychlosti 8500 kB/s.

Ovsem na konzoli stroje B rolovaly nasledujici hlasky:

eth2: vortex_error(), status=0x8081
eth1: vortex_error(), status=0x8081
eth2: vortex_error(), status=0x8081

atd. az k

eth1: Transmit error, Tx status register 88.
  Flags; bus-master 1, dirty 4745(9) current 4745(9)
  Transmit list 00000000 vs. c16f7440

a dalsi podrobnosti, kterymi nechci list zatezovat.

tak jsem modul vyndal a znovu vlozil uz bez parametru, mrtva karta se
ochotne ujala sveho "Media override to transceiver 12" a uz to frci opet
jen 880 kB/s.

Petr