odesilani v jedne domene

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Středa Únor 19 13:39:39 CET 2003

> Musite udelat vyjimku, nejlepe asi pomoci virtusertable (musite mit
> pouzite i prislusne FEATURE). Pak do nej napisete:
>
> uservyjimka: jinejmeno na volny.cz
>
> Pregenerujete *.db a je to. Vice v sendmail na linux.cz

*** Prominte, ze odpovidam jeste zde v konferenci, sendmail na linux.cz
neodebiram, prihlasil jsem se az dnes...

Nevim, jestli jsem to spravne pochopil, nekdo odesle na server mail pro
adresu nekdejinde na domena.cz, nicmene tento mail se server pokusi dorucit
lokalne, ja ho chci prinutit, aby jej lokalne nedorucoval, ale poslal na
SMTP server poskytovatele do Internetu.

Vas navod jsem pochpil tak, ze pokud lokalni sendmail obdrzi zpravu pro
uzivatele nekdejinde na domena.cz, preposle ji na jinou adresu
nekdejinde na jinadomena.cz, ale to ja nechci. Chci to odeslat ven na puvodni
e-mail nekdejinde na domena.cz

A nebo to chapu uplne spatne?

Zdravim
Jan Povolny