3C905 jede i nejede 100Mbit

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Únor 19 14:54:21 CET 2003

On St, 2003-02-19 at 14:37, Dalibor Toman wrote:

> Ne ze bych vedel co ty hlasy presne znamenaji, ale ujistil bych se ze
> zarizeni na obou stranach eth kabelu maji sitovku ve stejnem
> nastaveni - tedy zda sedi duplex.

IMHO jsem mel duplex na stroji A vynuceny (protoze sam se chudak
nechytil) a stroj C jel FD uz od zacatku.

Ted jsem rozhodnuty tu kartici vytrhnout, nahradit levnym realtekem 8139
(ktery tam puvodne byl, nez jsem se rozhodl pro 3COM, abych mel nejakou
kvalitu) a ten 3COM podrobit trapeni (i DOSovymi utilitami) v nejakem
ne-serveru.

Pocitam s tim, ze pokud se mi podari zmenit v EEPROM nastaveni media
type z 12 na Autonegotiate, ze to zacne sekat dobrotu.

Petr

P.S. Nasel jsem i patch do vortex-diag, ktery by to do te EEPROM zapsal,
ale uz s tim v tom serveru laborovat nebudu a prac. stanici bude
jednodussi pripojit disketovou mechaniku a ten DOS nabootovat.