MTU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 19 19:32:43 CET 2003

Mám takový dotaz na jakou hodnotu nastavit MTU aby to co nejrichleji běhalo na
internet.

Jaká nejběžnejší hodnota se používá na internetu, vím že pro místní sítě bývá
nastaveno 1500 pro dial up jsem tu hodnotu měl nekde poznačenou a
doporučovala se nějaká malá už nevím.

Takže jakou nastavit jako optimální když jsem přes kabelovku připojen k
internetu ?

Nebo existuje nějaký program který otestuje připojení a doporučí
optimální MTU ?

Díky za rady.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |