pam_mount problem

Středa Únor 19 20:28:33 CET 2003

On Tue, 18 Feb 2003, Zdenek Pizl wrote:

> narouboval jsem si tam vlastni debugovaci vypisy, povolil jsem ve zdrojacich
> vsechno mozne logovani a vysledkem je zjisteni, ze problem je zde:
[...]
>         w4rn("pam_mount: %s\n", "inside write loop");
>         n = write(pipefd[1],((char *) data) + count, sizeof(data_t) - count);
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tady to zhuci na EPIPE. Co tak chapu,
> tak zapisuje do roury, jejiz druhy konec visi ve vzduchu.
[...]
> Proc je ten druhy konec roury nepripojeny?  To vypada, ze to dite ve
> forku se nevytvori ...

To by asi fork() vratil -1 a zheblo by to mnohem driv.

Dalsi moznosti jsou, ze v potomkovi selze dup2(), coz by taky zarvalo.
Vypisuje to ty hlasky pres w4rn() -- jednak obecne, jednak tak
hlaska o execv? Jako pomerne logicke se zda vysvetleni, ze potomek
uspesne provede execv a pote chcipne.