částečně vyřešeno: xine a dvd

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Středa Únor 19 23:07:44 CET 2003

> Jsou v xine dobre nastavene cesty k dvd (v tvym pripade /dev/cdrom a
> /mnt/dvd)? Pak by taky problem mohlo zpusobit jadro bez podpory UDF...
>

> 	Michal Cihar

vytvořil jsem symlink  /dev/dvd do patřičného umístění.
Nainstaloval jsem xine 0.9.18 a libdvdcss, už to přehraje všechno,
bohužel zatím trochu trhaně.

Nevím,jestli je správné , aby blokové zařízení pro cdrom a dvd bylo
shodné (nemyslím najednou,ale po nahrazení cd dvdčkem), jenže MDK si
dělá co chce.

DMA jsem zapnul,je to stejné, stále to má "duchy".

Duron 800, 256ram, nvidia 32mb s instalovanými ovladači, MDK 9.0

Ctibor