MTU

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Únor 20 00:40:27 CET 2003

On Wed, Feb 19, 2003 at 09:41:53PM +0100, David Pirek wrote:

> Rozhodne 1500. O jine hodnote ani neuvazujte. Nedokazete si ani predstavit,
> jaky bordel na inetu experimenty s velikosti MTU dokazou udelat.

Takhle kategoricky bych to rozhodně netvrdil. Zažil jsem telekomní linky,
na kterých byste při MTU=1500 neprotlačil prakticky žádný paket a hodnota
296 byla jedinou šancí, jak ten dial-up reálně používat. V případě dial-upu
to chce odzkoušet a najít optimální hodnotu pro místní podmínky. Obecně se
dá říci, že vhodná hodnota závisí na použité implementaci a vlastnostech
příslušného spojení.

                                                           Michal Kubeček