realna nasazeni linuxu

Norbert Volf volf na bata.cz
Čtvrtek Únor 20 10:48:13 CET 2003

Nedavno tady probehl mejl tohoto zneni:

>"Daniel Hrbac" <talk na advokati.biz> píše v diskusním příspěvku
>news:3E516001.6000505 na advokati.biz...

Fulneku,

>Benzina používá na všech ČS vždy jeden Oracle a na něj se napojují
>Xterminály s Netscape.
>MK

Pokud se týká retailu (maloobchodní prodej) tak existuje pokladní systém
systém LinPOS http://www.pokladny.cc/index-330.php a http://www.nov.sk/,
který nabízí na své pokladní systémy Fujitsu/Siemens. Nevím, jestli můžu
poskytovat reference, ale určitě je možné se zeptat přímo na NOVu a
myslím, že reference jsou to velmi zajímavé.

Norbert Volf
Bata a.s.