Re: FW: Instalace suse z disku (FAT32)

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Únor 20 11:13:52 CET 2003

Dobrý den,

Dne 18. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:
>    > mám za to, že to je buď bug v instalaci SuSE 8.1,
>    > nebo záměr diktovaný firemní politikou.
>
> je to chyba v distribuci. Druhou část nějak nechápu - mohl byste mi
> vysvětlit Váš myšlenkový pochod?

Uvažovali jsme o tom, jestli nemá z nějakého důvodu
SuSE zájem FTP instalaci komplikovat, tedy hlavně při
použití HDD. Jsou tu totiž i jiný bugy (?), např. při
změně instalačního zdroje Vám není nový přijat a ani při
zpětném nastavení Vám původní už nikdy nebude fungovat
(zkušenost má a mých známých).
/kde to fungovalo, byl starej textovej YaST1, který
zrušili, :-) /

Zdraví,

Oak

Reklama: